Celem zajęć jest wspieranie nastolatków w lepszym rozumieniu siebie, budowaniu relacji rówieśniczych oraz wzmacnianiu poczucia własnej wartości. Podczas spotkań uczestnicy będą mieli okazję rozwijać umiejętności komunikacji, uważnego słuchania i wyrażania emocji. Grupa stwarza przestrzeń do dzielenia się doświadczeniami, poszukiwania akceptacji i odkrywania sposobów radzenia sobie z trudnościami okresu dorastania.
Grupa przeznaczona jest dla nastolatków w wieku 14–16 lat. Zajęcia obejmują cykl spotkań sprzyjający stopniowemu utrwalaniu zdobytych umiejętności, pogłębianiu samoświadomości i budowaniu trwałych relacji.
Cykl EMOCJAKI to spotkania, podczas których dzieci w bezpiecznej, wspierającej atmosferze uczą się rozpoznawać, nazywać i regulować swoje emocje – a przy tym świetnie się bawią. To nie są zwykłe zajęcia – to praktyczny trening umiejętności, które zostaną z dzieckiem na całe życie. Każdy temat dotyczy innego aspektu pracy z emocjami: od radzenia sobie ze złością, przez wzmacnianie poczucia własnej wartości, po naukę wyciszenia i rozluźnienia w stresujących sytuacjach .Podczas zajęć wykorzystujemy ruch, zabawy integracyjne, elementy arteterapii i techniki relaksacyjne. Na wybranych spotkaniach dzieci tworzą własne narzędzia do regulacji emocji.
Zajęcia odbywają się w małych kameralnych grupach (max. 5 osobowych). Mają charakter zajęć dodatkowych. Płatność jest miesięczna (za 4 zajęcia w miesiącu). Dla dzieci w wieku 4-6 lat.
terapię psychologiczną dzieci od 5 do 18 roku życia, obserwacje dzieci od 5 roku życia, konsultacje dla rodziców dzieci od 5 roku życia (online i w gabinecie), diagnozę oraz terapię ADHD, Trening Umiejętności Społecznych (TUS), trening koncentracji, trening funkcji poznawczych, grupy terapeutyczno-rozwojowe.
W "Lumos" prowadzę:
terapię psychologiczną dzieci w wieku 5-9 lat, konsultacje dla rodziców dzieci w wieku 0-9 lat, terapię dzieci z diagnozą spektrum autyzmu 3-12 lat, terapię psychologiczna z rodzicem dla dzieci z diagnozą spektrum autyzmu w wieku 1,5-3 lata, obserwacje dzieci w wieku 3-9 lat , obserwację pod kątem autyzmu 0-12 lat, trening umiejętności szkolnych, terapię ręki.
W "Lumos" prowadzę:
Jestem psycholożką pracującą z dziećmi i nastolatkami oraz ich rodzicami. Obecnie prowadzę prywatną praktykę w swoim gabinecie w Olsztynie oraz pracuję w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Współpracuję również z Niepublicznym Przedszkolem Bajka, gdzie wspieram zarówno dzieci, rodziców, jak i kadrę.
W pracy szczególnie ważne jest dla mnie budowanie relacji opartej na zaufaniu – wierzę, że to ona tworzy bezpieczną przestrzeń, w której możliwa jest zmiana i rozwój.
W mojej pracy wykorzystuję elementy terapii przez zabawę, treningu umiejętności społecznych, nurtu poznawczo-behawioralnego, TSR oraz terapii schematów.
Prowadzę również zajęcia grupowe dla dzieci i nastolatków, które sprzyjają budowaniu relacji, rozwijaniu kompetencji społecznych oraz wzmacnianiu poczucia własnej wartości.
Ważnym obszarem mojej pracy jest współpraca z rodzicami – pomagam im lepiej rozumieć potrzeby dziecka, towarzyszyć w trudnościach i rozwijać umiejętności wspierające budowanie bliskiej więzi.
Regularnie poszerzam swoją wiedzę i umiejętności, uczestnicząc w kursach i szkoleniach, aby oferować wsparcie oparte na aktualnej wiedzy psychologicznej i sprawdzonych metodach terapeutycznych. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Moja droga zawodowa rozpoczęła się od ośmiu lat pracy jako nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, co pozwoliło mi zrozumieć świat z perspektywy dziecka i jego codziennych wyzwań. Obecnie prowadzę prywatną praktykę psychologiczną w gabinecie w Olsztynie oraz pracuje jako psycholog w Przedszkolu Bajkowy Dom 2 w Olsztynie. Tworzę przestrzeń, w której dzieci uczą się rozumieć swoje emocje, radzić sobie z wyzwaniami i odnajdywać wewnętrzny spokój. Pracuję zarówno z dziećmi, jak i ich rodzicami, wspierając budowanie bliskiej, opartej na zaufaniu relacji.
Z najmłodszymi dziećmi pracuję przez zabawę, naturalny sposób poznawania świata i wyrażania emocji, co wspiera rozwój emocjonalny, społeczny i poznawczy oraz pomaga oswajać trudności.
Z dziećmi w spektrum autyzmu rozwijam umiejętności społeczne i komunikacyjne, włączając rodziców w proces terapeutyczny, aby wzmocnić efekty pracy.
Z dziećmi w wieku szkolnym korzystam z elementów terapii poznawczo-behawioralnej, ucząc je rozpoznawania emocji, pracy z trudnymi myślami i strategii radzenia sobie w codziennych wyzwaniach.
Stale rozwijam swoje kwalifikacje poprzez szkolenia i kursy terapeutyczne, poszerzając kompetencje w obszarze diagnozy, terapii indywidualnej i pracy z rodzicami.
psycholog, diagnosta i trenerka TUS
psycholog, szkoleniowiec i trenerka TUS
psycholog i pedagog
terapię psychologiczną dzieci w wieku od 6 do 17 roku życia, konsultacje dla rodziców dzieci w każdym wieku (online i w gabinecie), spotkania rodzinne (mające na celu poprawę relacji), diagnozy Spektrum Autyzmu i nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD), obserwacje dzieci od 2 roku życia, terapię grupową dzieci z zaburzeniami lękowymi i problemami z regulacją emocji oraz arteterapię.
Jeśli chcesz otrzymywać ode mnie (tj. od psycho-logiczna) mailowo informacje o mojej ofercie,
wpisz powyżej swój adres e-mail.
Tutaj mnie znajdziesz:
zapisy: lumos.olsztyn@gmail.com lub przez messenger
adres: Olsztyn, ul. Wyszyńskiego 2 (okolice aquasfery)
GRUPOWE ZAJĘCIA TERAPEUTYCZNE
Celem zajęć jest wspieranie dzieci i nastolatków w rozwijaniu kompetencji społecznych, które ułatwiają nawiązywanie i podtrzymywanie relacji, wyrażanie emocji w sposób konstruktywny oraz stawianie zdrowych granic. Uczestnicy uczą się, jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych, współpracować w grupie i lepiej rozumieć perspektywę innych. Podczas spotkań wykorzystywane są aktywności dostosowane do wieku – gry i zabawy integracyjne, ćwiczenia w parach i w grupach, scenki sytuacyjne oraz techniki wspierające komunikację i pewność siebie. Program sprzyja budowaniu poczucia własnej wartości, otwartości na innych i umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach społecznych.
Zajęcia odbywają się w małych grupach wiekowych: 5–6 lat, 7–9 lat, 10–12 lat oraz 13–15 lat, co pozwala na dopasowanie metod pracy do potrzeb uczestników.
Celem zajęć jest wspieranie dzieci w rozwijaniu umiejętności koncentracji, uważnego słuchania oraz lepszego rozumienia własnych emocji i potrzeb. Podczas spotkań uczestnicy będą ćwiczyć bycie „tu i teraz. Zajęcia obejmują różnorodne formy aktywności – gry i zabawy sprzyjające skupieniu, ćwiczenia uważności, techniki relaksacyjne i pracę w grupie. Dzieci nauczą się praktycznych strategii radzenia sobie z rozproszeniem, lepszego organizowania swojej uwagi i korzystania z narzędzi, które wspierają codzienne funkcjonowanie.
Zajęcia przeznaczone są dla dzieci z diagnozą lub objawami ADHD w wieku 7–9 lat. Spotkania odbywają się w stałym, cotygodniowym terminie. Cykl obejmuje serię spotkań pozwalających na stopniowe utrwalanie zdobytych umiejętności.
W "Lumos" prowadzę:
Trener umiejętności społecznych, diagnosta
Trener umiejętności społecznych, szkoleniowiec, autorka książki i gier
Jestem psychologiem pracującym w zawodzie od 2019 roku. Obecnie prowadzę prywatną praktykę w swoim gabinecie w Olsztynie, gdzie oferuję terapię psychologiczną dla dzieci i młodzieży. Bliskie jest mi podejście rodzicielstwa bliskości oraz zasady porozumienia bez przemocy.
Pracując z młodszymi dziećmi stosuję metodę terapii przez zabawę, co sprawia, że dzieci chętnie przychodzą na wizyty. W pracy z dziećmi starszymi i nastolatkami korzystam z narzędzi nurtu poznawczo-behawioralnego.
Oprócz terapii, prowadzę również szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi, a także tworzę materiały wspierające ich rozwój. Udzielam konsultacji dla rodziców, zarówno w gabinecie, jak i w formie online. Pomagam zrozumieć potrzeby dzieci i uczę jak wspierać je w codziennym życiu.
Współpracuję z różnymi instytucjami, w tym z Przedszkolem i żłobkiem Dwujęzyczne Dzieci, Przedszkolem Tempoo oraz ośrodkiem TROP w Olsztynie, co pozwala mi na wymianę doświadczeń i wzbogacenie mojej pracy o nowe perspektywy. Moim celem jest tworzenie bezpiecznej przestrzeni dla dzieci i ich rodzin, w której mogą oni rozwijać się. Swoją pracę poddaję co miesięcznej superwizji.