PSYCHOLOG DZIECIĘCY
Paulina Pawłowska
Jeśli chcesz otrzymywać ode mnie (tj. od psycho-logiczna) mailowo informacje o mojej ofercie,
wpisz powyżej swój adres e-mail.
Tutaj mnie znajdziesz:
Jest tyle rzeczy, o których warto rozmawiać z dziećmi, a jednocześnie żyjemy tak szybko, że na te "ważne" rozmowy brakuje nam czasu.
Gra "Mijamy się junior", która niedawno wpadła w moje ręce to idealna okazja, by pobyć razem, a jednocześnie porozmawiać o ważnych sprawach.
Dziecięce widzenie świata jest niesamowite! Jestem psychologiem i codziennie rozmawiam z różnymi dziećmi, więc wiem co mówię. Czasami zupełnie nie zdajemy sobie sprawy co myślą dzieci na różne tematy, bo nie przyszło nam do głowy, by je o to zapytać.
To jest właśnie powód, dla którego warto mieć tą grę - by rozmawiać, poznawać się, wchodzić do świata dziecka.
Kiedy tylko kurier przyniósł mi grę od razu rozłożyłam ją z moją 4 letnią córką i obie przepadłyśmy. Kolory, kamienie, dzwonek, wszystko co dzieci kochają. To wtedy przyszła mi do głowy ta refleksja - za mało gadamy!
Poniżej kilka zdjęć gry i opis pochodzący ze strony wydawcy.
Gra „Mijamy się Junior” powstała z myślą o tworzeniu świetnych relacji i umacnianiu więzi. Polecana jest dla rodzin, grup znajomych oraz psychologów, pedagogów, terapeutów jako idealne narzędzie wspierające proces terapeutyczno-diagnostyczny.
W grze może brać udział od 2-5 graczy w wieku od 5 lat.
Gracze poznają postać przybysza z kosmosu o imieniu Czułek. Pojawia się on na naszej planecie z misją poznania ludzi i ich zachowań. Mija ich i przygląda się z wielkim zaciekawieniem. Ma mnóstwo pytań i wątpliwości. Nie rozumie, co czują ludzie. Dlaczego mają domy, przyjaciół, zakładają rodziny. Potrafią śmiać się i płakać, krzyczeć, kłócić i przytulać. Dlaczego coraz mniej ze sobą rozmawiają i coraz mniej o sobie wiedzą? Czułek musi to wszystko zrozumieć, a My podczas gry możemy mu w tym pomóc, odpowiadając na nurtujące go pytania.
Cele gry:
-wzmacnianie więzi z rodziną,
-budowanie relacji i lepsze poznanie się graczy,
-rozpoznawanie i nazywanie emocji u siebie i innych,
-nauka akceptacji poprzez dostrzeganie u innych graczy różnic w rozumieniu świata, zachowań, uczuć, poglądów,
-uwalnianie się od napięć, emocji, stresu,
-wyrażanie stanów psychicznych i uzewnętrznianie emocji,
-rozwijanie koncentracji, spostrzegawczości i uważności,
-rozwijanie fantazji, kreatywności i pobudzenie do aktywności.